15 Februari 2010

RiNDu:. SaYaNG kaMu (,")

Salam'alaik.salam ukhuwwah Fillah. salam kasih sayang penuh keceriaan. Dalam 'happy mood' bersama keluarga tercinta. walaupun tak lama, at least hilang rindu yang bersarang di lubuk hati.
actually, dedikasi ini khas untuk adik kesayangan ana. Semalam(14 Februari 2010) genap la umurnya 22 tahun. sekejap jer, da makin dewasa adikku.hehehehee. memandangkan semua bercuti dan balik kampung(kecuali abang E), so semuanya berkumpul rumah abang Nan semalam. kata Bonda nak raikan Birthday adik. macam biasa tugas masak memasak kerja kak Yantie, kata Bonda nazar nak makan kambing. so, tertunai la sudah hajat tue. Bonda siap minta belikan kek, tapi memandangkan cuti tahun baru cina, tak ada kedai kek yang dibuka. hurmmm..makan kerepek jer la.hehehhe..
Dalam kegembiraan berkumpul, ada rasa tak puas hati dengan adik ana nie. tapi dimaafkan, kerana kami semua tahu dia letih mendaki Gunung Sinai. so, adik nanti jangan lupa telefon.
menghabiskan sepanjang malam untuk bercerita itu dan ini. jam 12.30 malam jugak la sampai ke rumah. dan hari nie mencuri waktu untuk keluar sebelum menyertai family untuk trip seterusnya. hehehehe...macam melancong la pulak. tapi itu la aktiviti bila pulang ke kampung. memanfaatkan sebaiknya cuti yang ada...esok pulang semula memikirkan soal kerja. moga percutian yang sebentar ini memberi momentum yang lebih jitu dalam meneruskan praktikal.insyaAllah.
Lastly, Adik...Happy Belated Birthday. moga terus sihat iman dan fizikal. tercapai impian dan cita-cita. moga terus menjadi anak yang soleh.. best of care!

Tiada ulasan:

NOTA buat da'ei. Apabila kita sendiri diuji dengan apa yang sering kita dakwahkan, itu petanda Allah sedang mendidik kita agar melaksanakan apa yang kita perkatakan. Bersyukurlah kerana Allah masih sudi mengingati kita dalam usaha kita mengingatkan manusia. -khas buat diri yang faqir ini-