23 Oktober 2009

.:CeLaRu vs TeRuJa:.

salam'alaik.salam ukhuwwah dan salam kasih sayang. untuk seketika kehidupan ana jadi bercelaru. langkah kaki tak sekemas dulu. berterabur tak lagi tersusun. Allahuakbar!
hasrat hati ana ingin benar berkongsi mengenai pengalaman yang ana kutip sepanjang bersama FEMINA'09. satu program yang sangat bagus dan memberikan banyak input berguna.
namun, kesempitan masa mengejar dateline, dalam kesusahan mendapatkan internet kerana broadband telah ana dan rakan2 suspend...mengapa? dua minggu bil berjalan, tapi internet tak dapat digunakan. lalu, semua sepakat hentikan saja, lagipun masa yang tinggal disini kurang sebulan saja lagi.
mengimbau tahun pertama di uni ini, rasanya hujung semester ana semuanya sama. celaru dan kelam kabut. namun sekarang ana sudah mampu menarik nafas lega, kelas terakhir sebagai pelajar di uni telah berakhir tadi.insyaAllah.sangat teruja sebenarnya...moga semuanya berjalan dengan baik.
memandangkan sudah berada di tahun akhir dan juga semester akhir, maka kami telah menagadakan sesi fotografi. terlalu banyak kenangan indah yang kami lalui bersama.
suka...duka..pening...semua dirasakan terlalu pantas pergi. tanpa sedar ana mengalirkan airmata. ana sangat sayangkan semua rakan-rakan sekelas, biarpun ana antara kami tidaklah serapat mana, namun perkenalan itu telah membibitkan rasa rindu walaupun belum terpisah.
Celaru???masih lagi dalam mood itu kerana feedback daripada tempat praktikal belum ana perolehi. cuak juga, rakan2 lain ramai yang dah dapat. moga Allah permudahkan semuanya.insyaAllah.ameen.

wajah2 ceria bakal kaunselor professional Malaysia.hehehe...

Tiada ulasan:

NOTA buat da'ei. Apabila kita sendiri diuji dengan apa yang sering kita dakwahkan, itu petanda Allah sedang mendidik kita agar melaksanakan apa yang kita perkatakan. Bersyukurlah kerana Allah masih sudi mengingati kita dalam usaha kita mengingatkan manusia. -khas buat diri yang faqir ini-