19 November 2009

...MoGa SeLaMaT SeMuaNYa...

Salam ukhuwwah dan salam kasih sayang.membilang waktu untuk meninggalkan rumah sewa ana ini buat hati beralun pelbagai rasa. pagi tadi K.mia pula menyusul keluar. seterusnya, malam ini..insyaAllah ana akan berangkat pulang. sayu rasa hati, hampir satu setengah tahun bersama terasa bagai semalam baru berjumpa. sahabatku sayang,pastiku akan merindui kalian.
Dalam keterbatasan waktu sempat keluar membeli tiket balik.malas pula rasanya nak susahkan abang lagi. malam nie nak ambik ana lagi. syukur sangat,urusan menghantar balik motosikal dipermudahkan. sekalung penghargaan buat adik-adikku,Afifuddin dan Zahiruddin. Allah saja mampu membalas jasa kalian.
sepanjang hampir 4 tahun disini,terlalu banyak rasanya menerima jasa bakti sahabat-sahabat dan adik-adik yang amat ana sayangi. terasa lumpuh kaki ini tanpa kasih sayang kalian.Rahmat kasih sayang cukup besar rasanya.Alhamdulillah.
dan saat ini, ana mula merindui semua sahabat2 dan adik2 ana.Ya Allah, peliharalah ukhuwwah kami.lindungi dan kasihi mereka semuanya.Hanya Engkau yang Mampu menjaga mereka semua.
untuk semua ahli bait rumah 12,blok 21...jika segalanya berjalan dengan baik, insyaAllah kita bakal ketemu dalam majlis meraikan kejayaan kita bersama.moga ana tetap dalam ingatan kalian.sekadar mengucapkan salam perpisahan sebelum pulang dan menukilkan sumber untuk blog ini dari kampung halaman.moga perjalanan pulang esok dipermudahkan.
Mahu terus mengemas..salam sayang sahabat2ku semua.
kita bertemu lagi nanti kiranya kesempatan ada...doakan ana.

Tiada ulasan:

NOTA buat da'ei. Apabila kita sendiri diuji dengan apa yang sering kita dakwahkan, itu petanda Allah sedang mendidik kita agar melaksanakan apa yang kita perkatakan. Bersyukurlah kerana Allah masih sudi mengingati kita dalam usaha kita mengingatkan manusia. -khas buat diri yang faqir ini-