04 April 2011

::Fasa Baru Bermula::

Assalamualaikum. salam ukhuwwah dan salam kasih sayang. Lama rasanya meninggalkan laman ini.hampir terbiar usang begitu sahaja. memandangkan catatan blog ini bersifat perjalanan kehidupan, bilamana fasa yang dilalui kurang menarik ataupun masa yang ada hanya cukup untuk melelapkan mata jadi,ianya akan terbiar begitu sahaja.
Alhamdulillah, selaut kesyukuran dirafa'kan hanya pada-Nya atas kurniaan nikmat yang tidak terhingga. Walau terkadang hati galau disapa rasa gundah yang tiada hati Allah tetap dengan sifat Rahman dan Rahim-Nya.hanya kita yang menzalimi diri kita sendiri.
hari ini, 04.04.2011 mencatat satu permulaan baru dalam fasa kehidupan menuju kepada-Nya.Alhamdulillah,ana memulakan tugas sebagai Welfare Executive di Masterskill University College of Health Science,Batu 9 Hulu Langat. Alhamdulillah.
kepada yang tidak jemu mendoakan kejayaan diri ini, jazakumullahu khairan kathira...
Allah sahaja yang dapat membalas keikhlasan kalian. Allah amat menyayangi diri ini dengan menganugerahkan sahabat yang istimewa seperti kalian.
Moga Allah terus menganugerahkan kekuatan untuk memberi khidmat sebaik mungkin di tempat baru ini.
Salam Sayang untuk semua...;-)

3 ulasan:

Luthfi Hussain berkata...

tahniah kak .. rajin2 ya kerja tu .. xsabo nak rasa gaji pertama .. ngeh3 ..

PeNaWaR YaNG DiReDHai berkata...

tima kasih..
insyaAllah..kena la rajin..hehehe..
gaji pertama ya..nak rasa kena belanja..meh sni nk blanja..hehehe..

chikin berkata...

hihihi tekun b'usaha pasti b'jaya
ayoh!mula bkerja n bjasa dimana anda berada k ;-)

NOTA buat da'ei. Apabila kita sendiri diuji dengan apa yang sering kita dakwahkan, itu petanda Allah sedang mendidik kita agar melaksanakan apa yang kita perkatakan. Bersyukurlah kerana Allah masih sudi mengingati kita dalam usaha kita mengingatkan manusia. -khas buat diri yang faqir ini-