27 Januari 2010

..aKhiRnYa...iMPiaNku TeRCaPai..

Salam ukhuwwah dan salam kasih sayang. alhamdulillah, masih dikesempatan waktu ada, dengan nikmat iman dan islam, kesihatan yang baik, suasana kerja yang seronok, harapannya insan-insan lain juga dalam keadaan yang menggembirakan.
ingin berkongsi dengan rakan-rakan tentang hasrat ana dahulu yang tidak kesampaian. mungkin jika di 'post' terdahulu ana menulis tentang rasa kecewa bilamana ana tidak dapat turut menderma darah. dan hari ini ana mampu tersenyum kerana hasrat ana untuk menderma darah tercapai akhirnya. hari ini pihak hospital Klang telah mengadakan program derma darah di Politeknik Sultan Idris Shah ini.
kesempatan ini ana ambil sebagai satu peluang yang perlu ana gunakan untuk mencapai hasrat ana. setelah beberapa kali cubaan untuk menderma darah GAGAL, kali ini ana positif bahawa ana dapat menderma darah untk kali PERTAMA. hakikatnya, ana bukanlah berani sangat, namun keinginan yang kuat buat ana lupa ketakutan itu.
Alhamdulilah, tak der apa pon. tak sakit dan tak rasa apa-apa. sedar2 dah habis. alhamdulillah, suka sangat2...hurmmmm, maaf la..terlalu teruja untuk berkongsi perasaan.
k, salam ceria untuk semua..

Tiada ulasan:

NOTA buat da'ei. Apabila kita sendiri diuji dengan apa yang sering kita dakwahkan, itu petanda Allah sedang mendidik kita agar melaksanakan apa yang kita perkatakan. Bersyukurlah kerana Allah masih sudi mengingati kita dalam usaha kita mengingatkan manusia. -khas buat diri yang faqir ini-